تاریخ:۱۳۹۵/۰۵/۱۰

رسانه‌ها در کدام مرحله از ساخت برند شهرها موثرند؟

رسانه‌ها در کدام مرحله از ساخت برند شهرها موثرند؟

به گزارش روابط عمومی یادآفرین به نقل از ایسنا، مجله «یادآفرین» که به حوزه برندینگ می‌پردازد، شماره دوم خود را به گفتگو با دکتر نعمت‌الله فاضلی و خوان بلوسو استراتژیست برندینگ ملی اختصاص داده است.

پرونده ویژه این شماره به قزوین اختصاص دارد و تلاش شده است که به برندینگ و هویت این شهر ایران‌زمین پرداخته شود. گفت‌وگو با فریدون همتی (استاندار قزوین)، یادداشتی از غلامرضا ظریفیان با عنوان «قزوین، تاریخ و تمدن ۱۰۰۰۰ ساله»، گفت‌وگو با مسعود نصرتی (شهردار قزوین)، یادداشتی از علیرضا خزائلی (معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری)، گفت‌وگو با فرج‌الله فصیحی‌راوندی (رییس شورای شهر قزوین)، یادداشتی از عباس کشاورز (رئیس اداره آموزش و پژوهش شهرداری) و همچنین داستانی پیرامون شهر قزوین از جمله مطالب اصلی این بخش است.

در گفت‌وگوی این شماره از ماهنامه «یادآفرین» با نعمت‌الله فاضلی، استاد دانشگاه گف‌وگویی صورت گرفته که تلاش شده است به تاثیر رسانه بر برندینگ شهرهای ایران و این موضوع که شهرهای ایران در زمینه برندینگ ارگانیک یا استراتژیک خود چه کرده‌اند و چه می‌توانستند بکنند، پرداخته شود. همچنین «یادآفرین» گفت‌وگوی اختصاصی با مدیر پروژه برندینگ شهر بارسلون درباره برندینگ ملی و شهری انجام داده است.

پرونده بین‌الملل این شماره از ماهنامه «یادآفرین» نیز به برندینگ کشور دانمارک، کشوری کوچک، اما قدرتمند که تمدن منطقه اسکاندیناوی که به طور سنتی به جامعه و مردمان سخت‌کوش آن و در ادبیات جهانی به نام «دریانوردان سرسخت وایکینگ‌ها» شناخته می‌شود، اختصاص دارد؛ سهیل سیمره (دبیر گروه بین‌الملل «یادآفرین») با همراهی محمدعلی رفیعی (کارشناس امور بین‌الملل)، رضوانه گلستانه و سید علیرضا بهبهانی به بررسی برندینگ کشور  دانمارک پرداخته‌اند.

«اقتصاد مقاومتی، تولد دوباره یک برند» به قلم حامد سلطانی‌نژاد، «نقش رسانه در خلق هویت برند مقصد گردشگری» نوشته فرزاد مقدم، «بازیابی جهانی سیاسی» به قلم جنیفر لیز - مارشمنت و ترجمه رسول بابایی، «برند مجازی» نوشته حسن شیرواند و «فرآیند انتخاب نام برند» نوشته حمید توکلی از دیگر مطالب شماره دوم ماهنامه «یادآفرین» است.

داستان این شماره را نیز بهاالدین مرشدی با عنوان «یک شهر به دنبال صالح» نوشته است.

 

ادامه مطلب

(تعداد بازدید : 43)
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفر باشید.