تاریخ:۱۳۹۵/۰۳/۱۶

ماهنامه تخصصی یادآفرین در حوزه برندینگ منتشر شد

ماهنامه تخصصی یادآفرین در حوزه برندینگ منتشر شد

به گزارش روابط عمومی یادآفرین به نقل از ایسنا، «یادآفرین» به عنوان نشریه‌ای در حوزه برندینگ از صبح امروز (16 خرداد ماه) منتشر و به پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها عرضه شد.

محمدرضا رستمی - صاحب امتیاز و مدیرمسوول مجله «یادآفرین» - در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا، ضمن اعلام خبر انتشار این نشریه، درباره اهداف انتشار آن اظهار کرد: ماهنامه «یادآفرین» با رویکرد توسعه‌ برندسازی بومی و ملی در ایران، در نظر گرفتن خط‌ مشی تخصصی و تحقیقی، بررسی و تشریح توانمندی‌های داخلی و نگاه به روندهای توسعه‌ای که در دیگر جوامع طی شده است، در نیمه خرداد ماه سال 95 شماره نخست خود را بر پیشخان‌های مطبوعاتی عرضه کرد.

مدیرمسوول نشریه «یادآفرین» ادامه داد: باید این نگاه که شهرها و مکان‌های ایران خالی از استعداد هستند و ما توان رقابت بین‌المللی نداریم را کنار بگذاریم و با برند کردن و به تعبیر دیگر برجسته کردن نقاط ارزشمند کشور و محصولات و مکان‌های تاریخی و مذهبی بی‌مانند خودمان بتوانیم به برندهایی در سطح منطقه‌ای و جهانی دست پیدا کنیم.

رستمی برندینگ مکان و گردشگری را اولویت اول ماهنامه «یادآفرین» برشمرد و در این باره توضیح داد که برندینگ مکان شامل اماکن کوچکِ (رستوران، هتل، فروشگاه، بیمارستان و ...) روستا، شهر، استان و کشور است.

او رویکرد ماهنامه «یادآفرین» را ملی، اقتصاد مقاومتی و تکیه به تولید داخلی عنوان کرد و گفت: فعالین این مجله متشکل از متخصصین و کارشناسان این عرصه هستند و بنا داریم با رویکردی مبتنی بر روزنامه‌نگاری «تحقیقی» که گزارش‌محور و سوژه‌یاب است، بر نقاط بالنده کشور دست گذاشته و آنها را برجسته و عرضه کنیم.

رستمی با بیان اینکه پس از برجام صنعت گردشگری کشور نیازمند سرمایه‌گذاری و برجسته‌سازی است، یادآور شد: ما به تمام وجوه برندینگ خواهیم پرداخت و این مجله به گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری برای شهرهای کشور بسیار تکیه خواهد کرد و به همین خاطر بخش اعظم این مجله به برندینگ شهری خواهد پرداخت.

مدیرمسوول نشریه «یادآفرین» با اشاره به جامعه هدفی که این مجله در پی جذب آن خواهد بود، بیان کرد: مخاطبان اصلی این ماهنامه مدیران و کارشناسان شهری، مدیران و کارشناسان گردشگری و فعالان اتاق بازرگانی در ایران هستند. ما ادعا نداریم که قرار است با انتشار مجله «یادآفرین» تحول بزرگی را رقم بزنیم، فقط تلاش کرده‌ایم مطالب اختصاصی تهیه‌ کنیم و در حوزه گردشگری و شهری کمک‌کننده مدیران و سازمان‌های درگیر با این موضوع باشیم تا آنها نیز بتوانند در فضای پسابرجام از رشد خوبی در مجموعه خود بهره و حداکثر استفاده را ببرند.

به گفته رستمی مدیرمسوول ماهنامه «یادآفرین»، در این مجله از بهترین‌های حوزه برندینگ در کشور در کنار گروهی از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران مستقل مطبوعات استفاده شده است تا بتوانند نشریه‌ای در جهت تقویت توانمندی‌های داخلی و شهری ارائه کنند.

 

ادامه مطلب

(تعداد بازدید : 43)
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفر باشید.