مقالات

شکل‌گیری الگوهای اقتصادی و توسعه‌ای نوین، توسعه حوزه فناوری اطلاعات به‌عنوان عنصری کلیدی در عرصه تجارت جهانی، تغییر ساختار مبادلات جهانی به اقتصاد خدمات‌محور و ظهور حوزه‌های پررونقی مانند گردشگری بسترهای جدیدی را برای صاحبان سرمایه و کارگزاران کلان حوزه اقتصادی به وجود آورده است که با ساختار پیشین خود تفاوت‌های ملموسی دارد.
تصویر برند، ادراکی از برند است که در ذهن کاربر شکل می گیرد (چیزی مشابه شهرت) که ممکن است با هویت برند مطابقت داشته و یا نداشته باشد
موزه‌ی لوور دقیقا مانند برج ایفل و کلیسای نوتردام بخش جدایی‌ناپذیری از تاریخ و فرهنگ فرانسه محسوب می‌شود که به عنوان پربازدیدترین موزه‌ی جهان، ساختمانش آمیزه‌ای از تجمل، زیبایی و رمز و راز است.
تلاش برای نشان دادن تصویر جدیدی از شهر پیش از بازی‌ها و با افتتاح فرودگاه بین المللی جدید آتن در سال 2001 آغاز گردید.
در آتن این گونه که معلوم شد رسیدن به این توزان کار آسانی نبود و مسیر به نمایش کشیدن دستاوردهای مدرن این شهر با موانع فراوانی روبه‌رو بود.