تاریخ:۱۳۹۵/۰۷/۲۸

یادآفرین جدید با نگاهی به برندینگ شخصی

یادآفرین جدید با نگاهی به برندینگ شخصی

به گزارش روابط عمومی گروه یادآفرین، به نقل از ایسنا سومین شماره ماهنامه یادآفرین با موضوع برندینگ شخصی در مهرماه منتشر شد.

 

یادآفرین ماهنامه تخصصی برندینگ، سومین شماره خود را به گفتگو با دکتر امیر محبیان و پرونده‌ای پیرامون شهر سبزوار اختصاص داده است.

در این شماره مدیر مسؤول ماهنامه، در سرمقاله‌ای با عنوان "برندینگ شخصی شهردار" به 10 نکته کلیدی که در روند شکل گیری تصویر و شخصیت شهردار در اذهان عمومی موثر است اشاره می کند و به زیر ساخت های به وجود آورنده برندینگ شخصی  یک شهردار مطلوب می پردازد.

پرونده شهری این شماره به سبزوار اختصاص دارد، که به برندینگ و هویت این کهن شهر ایران پرداخته شده است. مطالب مهم این پرونده گفت‌وگو با علی کوشکی،  شهردار سبزوار؛ یادداشتی از دکتر غلام رضا ظریفیان، با عنوان سبزوار ملک بیداری؛ گفت‌وگو با فرماندار احمد برادران؛ گفت‌وگو با کاظم کرامت رییس شورای شهر سبزوار و گفتاری از سعید راد، بهروز بقایی و مژده دقیقی است.

ادامه مطلب

(تعداد بازدید : 45)
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفر باشید.