مدل: 1351-08
وضعیت:
به زودی 
افزودن به لیست مقایسه

فعالیت در فضای مجازی، بخش عمده ای از شخصیت و هویت کاری و فردی ما را شکل می دهد و اثرات مستقیمی بر مخاطبین، مشتریان، همکاران و رقبای ما دارد. ارتباطات هدفمند و مدیریت محتوا در فضای مجازی ابزار کلیدی مهمی در شکل دهی مزیت رقابتی کاری و شخصیتی ما می باشد.
کتاب پیش رو با فراهم آوردن مجموعه نکات کلیدی و کاربردی، بخشی از رفتارهای حرفه ای در خصوص شکل گیری شخصیت و هویت کاری و فردی ما در فضای مجازی را شرح می دهد و نحوه برقراری روابط عمومی موثر در بستر فضای آنلاین و ایجاد روند پیوسته بازاریابی مبتنی بر این محیط را تشریح می کند و به افرادی که بدنبال نکات کاربردی کوتاه و مفید برای ساماندهی فعالیتشان در فضای مجازی هستند توصیه می شود.

 
550 کلید طلایی بازاریابی و روابط عمومی آنلاین
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفر باشید.